מהו השירות לסריקת ספרים?

בעידן המודרני בו כמות הנייר המודפס במגמת עלייה ושטחי האחסון הזמינים בבתים ובמשרדים הולכים ומצטמצמים, גם אופן הצריכה והקריאה של ספרים משתנה. קוראי ספרים אלקטרוניים (כגון קינדל) מחליפים את מדפי הספרים ומאפשרים להטעין בהם אלפי ספרים לקריאה, מבלי שיתפסו מקום על המדף.

במקום שספרי נייר מצהיבים יאוחסנו בספריות, הטכנולוגיה מאפשרת לייצר ספרים דיגיטליים הניתנים לקריאה בכל התקן ממוחשב (סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים ונייחים, קוראי ספרים). הספרים הדיגיטליים אינם תופסים מקום והם ניתנים להעברה ממקום למקום על דיסק און קי קטן או אפילו במייל.

כיצד סורקים ספרים?

ספרים וכתבי עת נסרקים באמצעות סורקי ספרים מיוחדים המכילים מצלמות עיליות עם תאורה. המצלמות מצלמות כל דף בנפרד באיכות מעולה ויוצרות תמונה של העמוד הסרוק. כאשר משתמשים בסורקים מסוג זה לסריקת ספרים, משך הסריקה ארוך והסריקה מתבצעת תוך כדי דפדוף, (לעתים אוטומטי ולעתים ידני, תלוי בסוג הסורק ובמחירו) וההליך נמשך זמן רב.

סריקה כזו שימושית במיוחד לספרים ישנים ונדירים, בעיקר כשיש סכנה לגרימת נזק לעמודים בסריקה עם סורק מהיר. סריקה שכזו איטית אך בטוחה יותר. לעומת זאת, סריקת ספרים בסורק מהיר כאשר הדפים מפורקים  ושדרת הספר נחתכת בגיליוטינה, זולה, איכותית ומהירה יותר. לצפייה במחירי השירות לחצו כאן >>.

מדוע כדאי לבצע סריקה בסקאנבוק?

1. בדיקת איכות – כדי להבטיח שהספרים נסרקו באיכות גבוהה, מחלקת בקרת האיכות שלנו בודקת כל עמוד ומשווה למקור. אנחנו מוודאים שמה שרואים על המסך זהה למה שמופיע בספר.

2. יכולות עריכה – עבור לקוחות המעוניינים לעשות עריכה מחדש של הספר, אנחנו מבצעים  OCR להמרת הדפים הסרוקים לפורמט WORD. בפורמט WORD ניתן לבצע חיפוש, עריכה, שינויים בטקסט, הוספת תמונות וכו'.

3. הליך מהיר – כדי שהלקוח לא יבזבז זמן, אנחנו סורקים את הספרים במהירות ושולחים ללקוח את הקבצים המבוקשים (PDF, WORD) באמצעות הדואר האלקטרוני, לאחר שהלקוח משלם בהעברה בנקאית. 

4. שירותי סריקה באתר הלקוח – לארגונים גדולים (הוצאות ספרים, ספריות, ארכיונים, מוזאונים, מוסדות) שאינם מעוניינים להוציא את הספרים לסריקה בחוץ, אנחנו מציעים שירותי סריקה בבית הלקוח.

קצת על הניסיון שלנו

סקאנבוק הוקמה כדי לחולל שינוי בתחום הדיגיטציה והסריקה של ספרים, כתבי עת ומסמכים. באמצעות הסריקה אנחנו משחררים את הלקוח מהצורך בשמירת מוצרי הנייר ומייצרים לו קבצים דיגיטליים זהים למקור. הקבצים הללו ניתנים לקריאה בהתקנים דיגיטליים ומשחררים אתכם מהתלות בנייר.

סקאנבוק מספקת שירותי סריקה מגוונים, שירותי גריסת מסמכים לפתיתים, שירותי המרת קבצי PDF לוורד ואקסל, שיווק סורקי מסמכים של קודאק ופוג'יטסו ועוד. סקאנבוק מציעה את הפתרון המהיר, היעיל והאפקטיבי ביותר לדיגיטציה של ניירת.

להצעות מחיר והזמנות לחצו כאן או חייגו: 054-5880060