שירותי סריקה מגוונים

רוצים שיהיה לכם עותק דיגיטלי של כל המסמכים במשרד? נמאס לכם לצבור מסמכים וקלסרים התופסים שטח יקר? סריקת מסמכים מאפשרת לארגונים ועסקים ליצור גיבוי דיגיטלי למידע הארגוני שלהם וצמצם את שטחי האחסון המוקצים לקלסרים וניירת. אם אתם זקוקים לשירותי סריקת מסמכים (כולל באתר הלקוח), סריקת ספרים, המרת קבצי PDF to WORD, תוכנות ניהול מסמכים או סורקי מסמכים לארכיון – סקאנבוק היא הכתובת.

שירותי הסריקה שלנו

סקאנבוק מספקת שירותי סריקה מגוונים לעסקים, ארגונים ופרטיים. סקאנבוק מספקת את שירותיה בלשכת השירות במכללת בית ברל בשרון ובאתר הלקוח בכל הארץ. 

לפרטים נוספים לחצו על שם השירות.

מהי סריקת מסמכים?

סריקת מסמך היא למעשה "צילום" של המסמך המקורי באמצעות סורק מסמכים ויצירת קובץ דיגיטלי המציג את המסמך המקורי. את הקובץ ניתן לאחסן במחשב, בענן או בכל התקן אחסון אחר (תקליטור, זכרון פלאש נייד, זכרון קשיח, סמארטפון וכדומה). ניתן לנהל אותו בתוכנות ניהול מסמכים, לשלוח במייל ועוד. אפשר לסרוק קבוצת דפים לקובץ אחד כך שדפדוף בקובץ יהיה זהה לדפדוף בקבוצת הדפים המקורית. סריקת מסמכים מהווה פתרון מצוין להגנה על המידע הקיים במסמכי המקור מפני אובדן, שריפה, גניבה, שטפון, בלאי וכל אסון העלול להזיק להם.

ניהול חכם ונכון של המסמכים והקבצים בארגון עשוי לחסוך משאבים רבים. כדי לעשות זאת בחכמה כדאי לעבור לעבוד במתכונת של 'משרד ללא נייר'. כיצד מתחילים? סורקים את המסמכים לקבצים דיגיטליים ומשלבים אותם במערכת ניהול מסמכים (ארכיון דיגיטלי). ארגון קטן = מעט מסמכים, ארגון גדול = הרבה מסמכים. ארגון חכם = אין מסמכים. ככל שהארגון גדול יותר, כמות המסמכים שלו גדולה יותר וההוצאה הכספית בגין ההתעסקות והאחסון גבוהים בהתאם.

מדוע חשוב לסרוק מסמכים?

סריקת מסמכים הפכה להיות אמצעי מוביל לגיבוי ושמירה על המסמכים, להקטנת כמות המסמכים בארגון, לחסכון בעלויות האחסון של המסמכים בשטחי המשרד ולהגנה על המידע הרב שבמסמכי המקור שלכם. אם טרם הזמנתם שירותי סריקה, זה הזמן. שירותי הסריקה שלנו ניתנים לעסקים, חברות, ארגונים, מוסדות, עמותות, משרדים, גופים ממשלתיים ואנשים פרטיים שחשוב להם לשמור את המסמכים המקוריים שלהם.

מדוע כדאי להזמין אצלנו שירותי סריקת מסמכים?

סקאנבוק מספקת שרותי סריקת מסמכים, כולל שרותי סריקה בבית הלקוח בכל הארץ. שרותי סריקה אצלכם במשרד משפרים את אבטחתהמידע וחוסכים את הצורך בשינוע המסמכים מחוץ למשרד. סקאנבוק קשובה לדרישות הלקוח והיא מבצעת את הסריקה בהתאם להנחיות שלו. סקאנבוק מספקת ללקוח תוצרי סריקה איכותיים ונעזרת בסורקי מסמכים מקצועיים ומהירים המצויידים בגלאים מיוחדים לניעת מעבר של מספר דפים יחד.

למי מיועד השירות לסריקת מסמכים?

לרואי חשבון, סוכני ביטוח, עורכי דין וכדומה המחויבים על פי חוק לשמור את מסמכי הלקוחות.
לעסקים, חברות, ארגונים, מוסדות, עמותות, משרדים וגופים ממשלתיים שחשוב להם לשמור את הניירת, החוזים, ההזמנות, החשבוניות והתכתובת שלהם.
לארגונים המעוניינים בגיבוי וניהול דיגיטלי של המידע והידע המודפסים.
למשרדים המעוניינים לעבור לעבוד באופן יעיל במתכונת "משרד ללא נייר".
לאנשים פרטיים שהצטברה אצלם בבית כמות מסמכים רבה מסוגים שונים (ספקי שירות, רכישת מוצרים, כל הקלסרים שלל לימודי התואר, ועוד).

סריקת מסמכים ארגונית בשלוש דרכים עיקריות:

סריקה עצמאית – הסריקה נעשית ל ידי עובדי הארגון. יש להצטייד בסורק מסמכים מקצועי ומהיר ולהקצות משרד בו תתבצע הסריקה. כדאי לקחת בחשבון שיש צורך בידע וניסיון לבצע את הסריקה. אם לארגון אין ציוד, ידע, וכוח אדם, כדאי שעבודת הסריקה תיעשה ע"י חברה המתמחה בסריקת מסמכים.

סריקה על ידי חברה לסריקת מסמכים – המסמכים נלקחים ללשכת הסריקה ונסרקים במקצועיות בהתאם להגדרות שהותוו מראש על ידי הלקוח. דרך זו מומלצת אם המסמכים אינם רגישים וסודיים. שירותי הסריקה ניתנים למסמכים עד גודל A3 ומייצרים קבצים באיכות גבוהה. את המסמכים אנחנו סורקים בשחור לבן, גווני אפור או בצבע, ורזולוציית הסריקה נקבעת בהתאם למטרת המזמין.

סריקה באתר הלקוח – הסריקה מתבצעת בעזרת חברת סריקה. דרך זו כדאית במידה והמסמכים מסווגים וסודיים ומסוכן להוציאם מחוץ למשרדי הארגון. סריקת מסמכים באתר הלקוח מקטינה את הסכנה לזליגת מסמכים למתחרים ולנזק בלתי הפיך לארגון. שירותי הסריקה ניתנים למסמכים עד גודל A3 ומייצרים קבצים באיכות גבוהה. את המסמכים אנחנו סורקים בשחור לבן, גווני אפור או בצבע, ורזולוציית הסריקה נקבעת בהתאם למטרת המזמין.

שירותי הסריקה ניתנים למסמכים עד גודל A3 ומייצרים קבצים באיכות גבוהה. את המסמכים אנחנו סורקים בשחור לבן, גווני אפור או בצבע, ורזולוציית הסריקה נקבעת בהתאם למטרת המזמין.

להצעות מחיר והזמנות לחצו כאן או חייגו: 054-5880060