סריקת מסמכים מייצרת חסכון בשטחי האחסון, אבל לא רק. היא מסייעת בשמירת המסמכים מפגיעה, נזק, אובדן או בלאי, ובנוסף, מאפשרת שליפת מסמכים מהירה. עצם הסריקה והפיכת מסמכי הנייר לקבצים דיגיטליים פותחת לארגון קשת של אפשרויות חדשות.
• העברת מסמכים ממחשב למחשב בתוך ומחוץ הארגון.
• איתור מהיר של מסמכים הדרושים לעבודה השוטפת.
• מניעת נזק כתוצאה מאבדן מסמכים בשל אי החזרתם לקלסר הנכון.
• היכולת לשחזר מסמכים שהושמדו.
• סביבה ירוקה.
חברת סריקה או סריקה עצמית?
אם תרצו לחסוך את עלות הסריקה תוכלו לעשות זאת בעצמכם באמצעות רכישת סורק מסמכים מקצועי. דרך זולה יותר היא לשכור סורק מסמכים מקצועי. תהליך הסריקה הוא פשוט ולא מורכב במיוחד, אך רצוי שייעשה בתכנון מוקדם, תוך הקצאת ציוד, מקום וכוח אדם מתאים.
אם אתם רוצים להטיל את הפרויקט על חברה לסריקת מסמכים שתרכז את כל הפעילויות הללו עבורכם, כדאי שבתהליך בחירת הספק תוודאו שהוא עונה על כמה פרמטרים חשובים.
• יכולת וציוד מתאים לבצע סריקת מסמכים בגדלי וסוגי נייר שונים.
• התחייבות לעמידה בלוחות זמנים.
• זמינות מידית לתת מענה לצרכים דחופים.
• יכולת לתת שירותי סריקה במשרד בכל נקודה בארץ.
• חתימה על הסכם סודיות.
• מחיר.

